Hoe PRIJZEN tot stand komen' presentatie

Deel dit artikel

,

Prijzen

Pricing 15 strategienMet name prijzen van smartphones, TV's, game consoles, computers en de onderdelen daarvan worden tegenwoordig overal verkocht tegen zéér veel verschillende prijzen: 'hoe komen die prijzen tot stand'.

Peter Nent zal uitleg geven van de principes waarop deze prijzen tot stand komen:

  • Cost-plus pricing
  • Competitive pricing
  • Price skimming
  • Penetration Pricing
  • Value-based pricing
  • etc.

Prijzen kunnen:

  • Stabiel zijn tot in lengte van jaren
  • Dynamisch
  • Promotioneel - Actie
  • Special Bid
  • Bundel prijzen
  • Kortingen - Offertes

Invloeden:

  • Rebate management
  • Pricing Management
  • Channel Management
  • Vendor Funding
  • RIghts en Loyalties
  • Price Protection
  • Channel Inventory
  • Rebates
  • Performance Incentives
  • Trade management
  • Master Data Management
  • Market Analysis

Dinsdagavond 5 maart, 20:00 uur bij HCC!Noord-Limburg in de Witte Kerk, Agnes Huijnstraat 3, 5914 PE Venlo

'Meld je aan voor de nieuwsbrief' van HCC!noord-limburg

'Abonneer je nu op de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze activiteiten!'

Aanmelden